Uitslagen Zee 2019

Zondag 3 maart was alweer de 4de en laatste Nipro wintercompetitie wedstrijd.

De weersverwachting was niet al te best maar ondanks dat waren er ruim 25 man naar Groote Keeten gekomen. Bij aanvang van de wedstrijd viel het weer reuze mee, een beetje wind en wat regen. De visserij was niet echt super maar er werd wel wat vis gevangen. De wintervis liet het afweten op 1 klein gulletje na. De vangsten bestonden hoofdzakelijk uit kleine botjes. Twee uur voor het einde begon het weer aardig te verslechteren. De Vloet kwam erin en het begon steeds harder te waaien en te regenen. Een half uur voor het einde hielden de meeste het voor gezien en gingen naar de auto om vervolgens bij te komen in dorpshuis Kolfweid in afwachting van de prijsuitslag.

De dagprijs ging naar John Beun met totaal 100cm 2de Wilco Veenstra 97 cm en 3de Rob Zandvliet met 94 cm.
Tevens werd de prijzen uitgereikt voor de overall uitslag van de Nipro wintercompetitie.
1ste Ron Gatowinas met 8 klassement punten en 151 cm aan vis.
2de Andre de Ruiter met 12 klassement punten en 127 cm aan vis.
3de Hans de Wit met 23 klassement punten en 102 cm aan vis.

Voor de totale uitslag KLIK HIER:

De wedstrijdcommissie.

Vandaag starten we de wintercompetitie aan de Dijk te den Helder.

In de hoop op een visje in het wat diepere water. Acheraf is het een wat tegenvallende lokatie gebleken wat betreft de vangsten. Met 26 deelnemers wisten we 4 scharren te vangen. De grootste van 25 cm werd gevangen door Andre de Ruiter. Na dit tegenvallende resultaat hebben we maar besloten om de volgende wintercompetitie wedstrijden te ver vissen aan het vertrouwde Groote Keeten. Dus Cees Ottens , je kan weer naar het strand toe.??.De volgende wedstrijd is Zondag 20 Januari.

De wedstrijdcommissie.